سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان به تشریح محدودیت‌های کرونایی در ۱۰ شهر استان پرداخت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان  گفت: در حال حاضر ۱۰ شهر اهواز، کارون، ماهشهر، شادگان، آبادان، شوشتر، دزفول، خرمشهر، هویزه و دشت آزادگان در وضعیت قرمز کرونایی و رامهرمز، شوش، امیدیه و مسجدسلیمان در وضعیت نارنجی قرار دارند و بقیه شهر‌های استان زرد هستند.

او افزود: در شهر‌های نارنجی و قرمز یک‌سوم و در شهر‌های زرد دوسوم کارکنان ادارات و نیرو‌های ستادی شرکت‌ها در محل کار حضور می‌یابند و بقیه به صورت نوبت‌کاری فعالیت می‌کنند. این مصوبه شامل همه ادارات به جز ادارات و سازمان‌های ضروری است.

نجاتی بیان داشت: در شهر‌های قرمز تنها مشاغل گروه یک، در شهر‌های نارنجی مشاغل گروه یک و ۲ و در شهر‌های زرد مشاغل گروه یک، ۲ و ۳ اجازه فعالیت دارند و تردد نیز از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد در تمام شهر‌های خوزستان ممنوع است. تردد خودرو‌های با پلاک غیربومی در شهر‌های نارنجی و قرمز ممنوع است و در صورت مشاهده، ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: مدارس و دانشگاه‌ها در شهر‌های قرمز تعطیل و فعالیت به صورت مجازی خواهد بود و ساعت فعالیت ادارات در اهواز ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و در دیگر شهر‌های استان ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود و اجازه برگزاری مراسم عروسی و عزا که مستلزم تجمع هستند، داده نخواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.